Firmy motoryzacyjne prześcigają się w innowacyjnych technologiach. Na rynku pojawił się model DS nowej generacji

2018-03-19
fot. newseria.pl
Najmłodsza marka motoryzacyjna z portfolio Grupy PSA wprowadza na polski rynek SUV-a, który ma umocnić jej pozycję w segmencie premium i zagrozić modelom konkurentów. DS 7 Crossback – zapowiedź drugiej generacji modeli DS – jest naszpikowany najnowszymi technologiami i zaprojektowany z troską o najmniejszy detal. Marka DS utworzy specjalną sieć sprzedaży i serwisów. W dwa lata powstanie w Polsce osiem luksusowych butików, w których samochód będzie można skonfigurować m.in. przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. Pierwsze cztery wystartują już w tym roku.
REKLAMA
 

– Nasz najnowszy model DS7 Crossback skierowany jest do klientów, którzy chcą wejść w segment SUV-ów premium. Jest konkurentem dla samochodów takich jak BMW X1 czy Audi Q3, pozycjonowanym wyżej niż dotychczasowe modele Grupy PSA – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Krzysztof Gacek, brand manager DS Automobiles.

DS Automobiles jest marką premium Grupy PSA, najmłodszą w portfolio. W Polsce zadebiutował jej nowy flagowy model DS7 Crossback, który odzwierciedla całe know-how koncernu w zakresie inżynieryjnym. To pierwszy z drugiej generacji modeli DS, który będzie wyznaczać kierunek i styl dla kolejnych samochodów tej marki. Luksusowy SUV ma także umocnić jej pozycję w segmencie premium.

– Ten model różni się od konkurencji przede wszystkim stylem oraz jakością wykonania. Łączy wysmakowany francuski styl, wysokiej jakości rzemieślnicze wykonanie detali wykończenia oraz najnowsze technologie. Jest bardzo nowoczesny, w wielu aspektach awangardowy i wręcz luksusowy, a jednocześnie praktyczny i użyteczny. Ten samochód to technologia, nowoczesne i bardzo wydajne silniki z rodziny PureTech oraz BlueHDi – od 130 do 225 KM w benzynie oraz w dieslu – oraz trzystukonna hybryda plug-in z napędem na cztery koła, która zostanie wprowadzona do sprzedaży w przyszłym roku – mówi Daniel Dąbruś, product marketing manager DS Automobiles.

Prace nad DS7 Crossback trwały w sumie trzy lata. Model powstał z myślą o klientach, którzy chcą się wyróżniać i szukają nowych wrażeń. 7 Crossback jest bardzo zaawansowany technologicznie. Wnętrze wyposażono w dwa ekrany dwunastocalowe – w tym jeden HD, wysokiej jakości system hi-fi marki Focal (w środku może się znaleźć nawet czternaście głośników) i nowoczesne multimedia.

Oferuje aplikacje, które pozwalają na korzystanie np. z nawigacji satelitarnej informującej o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym, pogodzie na trasie przejazdu, a także na uzyskanie dostępu do internetu i obsługę smartfona za pośrednictwem Apple CarPlay czy MirrorLink.

Konstruktorzy marki zaproponowali wyposażenie wszystkich samochodów DS7 Crossback w pakiet maksymalnego wyciszenia wnętrza już w podstawowej wersji modelu. Standardem jest też rozruch silnika bez użycia kluczyka za pomocą jednego przycisku.

– Nowe technologie to rzecz, która ma wyróżnić ten samochód w segmencie SUV-ów premium. Wiadomo, że konkurencja jest bardzo duża, wszyscy oferują bardzo innowacyjne rozwiązania i technologie. My na tym nie poprzestajemy – wszystkie systemy, które są w tym samochodzie, to najnowsze systemy dostępne dzisiaj w najwyższej gamie samochodów – podkreśla Krzysztof Gacek.

Flagowy model DS ma na nowo zdefiniować luksus à la française w odniesieniu do samochodów. Przy wyborze materiałów i kolorów marka poprosiła o pomoc rzemieślników wyróżnionych tytułem „Najlepszego Rzemieślnika Francji”, którzy wzięli dział w projektowaniu tapicerki i wnętrz, doradców do spraw kolorystyki, inżynierów i czołowe biura projektowe.

Wnętrze SUV-a ma wiele ekskluzywnych elementów, takich jak perłowy splot, czyli dekoracyjne przeszycie tworzące małe punkty w kształcie pereł na desce rozdzielczej i na panelach drzwi. Marka zatrudniła też mistrzów rymarstwa, którzy opanowali tajniki ręcznej obróbki skóry, a dodatkowo mają doświadczenie w branży samochodowej. Przed ostateczną decyzją przetestowano dziesiątki kombinacji materiałów i kolorów. W efekcie wybrano dla modelu DS7 Crossback dziewięć kolorów nadwozia i pięć inspiracji wnętrza.

– Luksus po francusku to przede wszystkim pięć inspiracji wystroju wnętrza. Te inspiracje to Bastille, czyli francuski egalitaryzm, który tutaj jest bardzo powściągliwy: proste materiały, ale doskonałe wykonanie. Są także Rivoli, Faubourg i Performance Line. Na drugim biegunie jest Opera, która odpowiada stylowi paryskiej opery – jest eklektycznie i ultranowocześnie, ale przed wszystkim luksusowo – wymienia Daniel Dąbruś.

Wnętrze nowego SUV-a zostało zaprojektowane tak, żeby przypominało minisalon. Ma być przestronne, funkcjonalne, zapewniać dobre samopoczucie, izolację dźwiękową i łączność ze światem zewnętrznym. Całości dopełnia 550-litrowy bagażnik. Na zewnątrz DS7 Crossback został zaprojektowany tak, żeby przyciągać wzrok.

– Ten samochód jest zaprojektowany tak, żeby oddawał ducha Paryża, paryskich rzemieślników, ale i nowe technologie. Elektronika, konstrukcja samochodu, nowoczesna konstrukcja nadwozia, polegająca na naprzemiennym spawaniu laserowym i klejeniu elementów, która zwiększa sztywność i zmniejsza masę, nowe aktywne zawieszenie DS Avive Scan suspension, wielowahaczowe zawieszenie z tyłu, night vision – to są niespotykane w tym segmencie technologie. Powodują, że ten samochód jest unikalny, wnosi powiew świeżości do segmentu i przekazuje to, co marka ma najistotniejsze – mówi Daniel Dąbruś.

DS7 Crossback będzie sprzedawany przez wielokanałową sieć stworzoną specjalnie dla tej marki. Klasyczne salony w formatach DS Store i DS Salon uzupełnią rozwiązania cyfrowe, dzięki czemu będą przypominać luksusowe butki. Klienci będą mogli w nich dokończyć proces wyboru samochodu zapoczątkowany online i skonfigurować swój samochód z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości DS Virtual Vision.

– Model DS7 Crossback będzie pierwszym modelem sprzedawanym w nowych salonach marki DS w Polsce. Nie będzie dostępny w sieci dystrybucji Citroena, tak jak było dotychczas. W 2018 roku otworzymy cztery salony sprzedaży marki DS w Warszawie, Krakowie, Katowicach oraz Łodzi, skąd będzie się odbywać cała sprzedaż na rynek polski. W 2019 roku planujemy kolejne cztery lokalizacje – Poznań, Trójmiasto, Szczecin i Wrocław. Dzięki tym salonom pod koniec 2019 roku możemy się spodziewać pokrycia 80 proc. całego rynku sprzedaży samochodów premium w Polsce – zapowiada Krzysztof Gacek.

źródło: newseria.pl


Wasze Opinie i Komentarze
artykuł nie został jeszcze skomentowany, bądź pierwszy...
Twoje-Miasto sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez internautów. Regulamin Forum
opis:
podpis:
kobieta mężczyzna
REKLAMA
kiedy 2018-12-12 20:00

kiedy 2018-12-13 19:00





Szanowny Czytelniku!

Przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów.
Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk "Przejdź Dalej" lub "X"), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.


Stosowanie plików cookies i innych technologii

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas korzystania z naszych stron
- Ulepszenie świadczonych przez nas usług poprzez wykorzystanie danych w celach analitycznych i statystycznych
- Poznanie Twoich preferencji na podstawie sposobu korzystania z naszych serwisów
- Wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.


Administratorzy danych

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Twoje-Miasto Sp. z o.o., ul. Legionów 57A 86-300 Grudziądz jak również nasi Zaufani Partnerzy z którymi współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach do Twoich potrzeb i zainteresowań oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w Polityce Prywatności.


Jak wykorzystujemy Twoje dane

W ramach świadczonych przez nas usług staramy się wyświetlać reklamy odpowiadające Twoim zainteresowaniom, które dotyczą naszych produktów oraz produktów klientów korzystających z naszych usług reklamowych (marketing bezpośredni). W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, w tym wyświetlane reklamy, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.


Wykorzystywanie Twoich danych przez naszych partnerów

Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi Zaufani Partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród Zaufanych Partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne oraz reklamodawcy.
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych.
Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.

Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu (kliknięcie w przycisk "Przejdź do serwisu" lub "X"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.


Jakie masz prawa?

Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

email:
hasło:
 
bezpieczne logowanie SSL
zapomniałem hasła | zarejestruj się